UWAGA! Jeśli strona nie wyświetla prawidłowo na telefonach prosimy o przejście w tryb komputerowy


 

Dane firmy

Plus Anna Sobczak
ul. Gminna 3
62-090 Rokietnica

NIP 7771885046

Organ rejestrujący: Wójt Gminy Suchy Las

tel.: 697 00 93 34
gg: 47005792

email: allegro@sanseo.pl

Nr konta: mBank 39 1140 2004 0000 3002 5054 2901


Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00

TOWAR BEZ WAD

Oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad, sprawdzone.

Chyba, że w aukcji zaznaczono inaczej.

Warunki licytacji


Wszystkie podane na aukcji ceny są cenami brutto i zawierają podatek Vat.

Do zakupów załączamy paragon . Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT
Po dokonaniu zakupu otrzymają Państwo wiadomość e-mail z serwisu allegro.pl z informacją jak należy sfinalizować transakcję.
Prosimy aby wszelkie informacje dotyczące transakcji (forma płatności, wybrany kolor, itp) przekazywali nam Państwo za pośrednictwem poczty elektronicznej zaraz po wylicytowaniu przedmiotu.
Jeśli towar ma zostać wysłany na inny adres niż podany w Allegro prosimy poinformować nas o tym natychmiast po wylicytowaniu przedmiotu, podając dokładny adres wraz z telefonem kontaktowym do odbiorcy. W przeciwnym razie, przesyłka zostanie nadana na adres z allegro.
Oczekujemy do 7 dni na potwierdzenie zakupu i wpłatę, po tym czasie zgłaszamy do allegro wniosek o zwrot prowizji i uznajemy transakcję za nieważną.
Proszę pamiętać, że pieniądze wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej mogą być zaksięgowane na naszym koncie dopiero po kilku dniach, nawet tygodniu.


Jako sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy. Po otrzymaniu komentarza od Państwa mamy pewność, że towar doszedł i są Państwo zadowoleni z obsługi.
Zanim wystawisz komentarz negatywny skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań by polubownie rozwiązać problem.

 

Formy płatności

Preferujemy formy płatności: Płace z Allegro, wpłata na konto oraz pobranie (płatne przy odbiorze), płatne przy odbiorze osobistym.
Numer konta, mBank 39 1140 2004 0000 3002 5054 2901

Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, lub po otrzymaniu maila z Allego z informacją o wpłacie przez z PayU.

W przypadku pobrania, należność należy uregulować przy odbiorze kurierowi.

Możliwy jest odbiór osobisty wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu. Adres odbioru znajduję się pod innym adresem niż magazyn!!

Przy wpłacie na konto prosimy o podanie swojego loginu z allegro oraz nr aukcji.
Przyśpieszy to proces wysyłki i zmniejszy możliwość pomyłki.

Wpłat prosimy dokonywać na nr konta: mBank 39 1140 2004 0000 3002 5054 2901

Transport

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Towar wysyłany jest w zabezpieczonym opakowaniu, kompletny, z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu umieszczonym pod listem przewozowym przyklejonym do kartonu. Markizy są towarem dłużycowym, niestandardowym, w wyjątkowych sytuacjach, z przyczyn od nas niezależnych, czas dostawy ( nie nadania) może wydłużyć się do kilku dni. Klient zostanie o takiej sytuacji jak najszybciej powiadomiony. Najczęściej jednak przesyłka nadawana i dostarczana jest w ciągu 1-2 dni roboczych.

Koszty transportu

Kwota wysyłki zależna jest od rodzaju sprzedawanego przedmiotu i może być różna dla różnych towarów.
Obowiązująca kwota wysyłki podana jest zawsze w treści danej aukcji. Należy ją doliczyć do ceny produktu chyba, że w treści aukcji podane jest inaczej.
Ze względu na gabaryty nie łączymy przesyłek. Do każdego zakupionego przedmiotu musisz doliczyć koszt przesyłki.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@sanseo.pl
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę, należy odpowiedni zabezpieczyć, aby bezpiecznie dotarła do Sprzedawcy i nadać na adres:

Plus Anna Sobczak
ul. Gminna 3
62-090 Rokietnica

tel.: 697 00 93 34

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………… numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy ………………………………………

Data odbioru towaru ……………………………………….

Imię i nazwisko………………………………………………………….
Login Allegro……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….

Nr konta do zwrotu pieniędzy ……………………………………………….


…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)


Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

Reklamacje

Adres do zwrotu i reklamacji

Plus Anna Sobczak
ul. Gminna 3
62-090 Rokietnica

tel.: 697 00 93 34
email: allegro@sanseo.pl

 

Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@sanseo.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Serwis

W przypadku usterki wysyłamy nową część, po odesłaniu do nas uszkodzonego elementu.
Gdy naprawa wymaga interwencji serwisanta towar należy przesłać do siedziby naszej firmy Pamiętaj, że markizy chronią przed słońcem, nie przed wiatrem i dużym deszczem.
W takich przypadkach markizę należy zwinąć. Uszkodzenia powstałe w wyniku w/w sytuacji nie będą rozpatrywane.
Nigdy nie zostawiaj rozwiniętej markizy wychodząc z domu!

Uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego montażu lub użytkowania nie będą uwzględniane.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient-także koszty odesłanie sprzętu do klienta.
Pamiętaj, że markizy chronią przed słońcem, nie przed wiatrem i dużym deszczem.
W takich przypadkach markizę należy zwinąć. Uszkodzenia powstałe w wyniku w/w sytuacji nie będą rozpatrywane.
Nigdy nie zostawiaj rozwiniętej markizy wychodząc z domu!!!
Reklamacji nie podlega kolor, odcień materiału. Mogą powstać różnice w kolorach przedstawionych na zdjęciach a rzeczywistych w zależności od ustawień monitora.

Uszkodzenie przesyłki podczas transportu

Wszelkie usterki lub uszkodzenia powstałe w wyniku transportu stwierdzone w obecności kuriera i spisane w protokole reklamacyjnym będą podlegać reklamacji.
Po stwierdzeniu wady lub usterki - klient ma prawo zrezygnować z odbioru przesyłki. Prosimy wówczas o kontakt telefoniczny i poinformowaniu nas o zaistniałej sytuacji.
Sporządzenie protokołu przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (gwarancja produktów nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i nie ma możliwości reklamowania uszkodzonego towaru bez wspomnianego protokołu).

 

 

Regulamin obowiązujący do dnia 24 grudnia 2014